середу, 13 квітня 2016 р.

Грегор Шліренцауер: Хочу повернути повну силу

Австрієць маленькими кроками має намір відновитись.

19 березня,під час канікул в Канаді,Шлірі пошкодив хрестоподібноу зв'язку в коліні. Нещодавно в Австрії пройшла операція.

- Я вже повернувся додому після операції, яка була успішно проведена на початку тижня. Я хочу висловити подяку лікарям, медсестрам і всім тим, хто мені допомагав весь час, коли я був у клініці, - відзначає 26-річний спортсмен.

53-разовий тріумфатор етапу Кубка Світу,впевнений рішучості і хоче якомога швидше прийти в повну силу.Чи повернеться до змагань? Цього сам ще не знає.

- На наступному тижні я повертаюся в лікарню.Потім почну реабілітацію. Я хочу повернути повну силу, але скільки триватиме це- час покаже, - оцінює Грегор.

Немає коментарів:

Дописати коментар